یکی از مشکلاتی که در هنگام اسباب کشی ممکن است با آن مواجه شویم ، بسته بندی اسباب و اثاثیه با اندازه های بزرگ و همچنین جابجایی اصولی آن ها می باشد. وسایل و لوازم آشپزخانه همچون یخچال ، ماشین لباسوشیی ، ظرفشویی و... جز آن دسته از وسایل هستند که نیاز به دقت در انجام حمل و بسته بندی دارند.در این مقاله قصد داریم درباره حمل و بسته بندی ماشین لباسشویی و ظرفشویی نکاتی را به شما ارائه دهیم تا از روش صحیح جابجایی آن ها اطلاعات کافی کسب نمایید.


حمل ماشین لباسشویی و ظرفشویی

پیش از هرچیز می بایست به این نکته اشاره کرد که بهترین راه برای انجام فرآیند حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه سپردن آن ها به شرکت باربری می باشد. بنابراین با انتخاب یک شرکت مناسب می توانید کلیه امور اسباب کشی خود را با خیالی آسوده به آن ها سپرده تا در کمترین زمان و با بالاترین میزان دقت اقدام به حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه شما نمایند.

حمل اسباب و اثاثیه


با توجه به قیمت بالای دستگاه هایی همچون ماشین لباسشویی ، در صورت عدم حمل صحیح آن ها امکان آسیب های جدید و جبران ناپذیری وجود دارد که جبران آن ها شاید مشکل به نظر رسد. علاوه بر این وزن چنین دستگاه هایی عمدتا زیاد بوده و فرآیند حمل و جابجایی آن می بایست با دقت فراوان و توسط کارگران حمل بار انجام گیرد تا جلوی هرگونه آسیب به دستگاه گرفته شود.


استفاده از کارتن برای حمل و جابجابی

بسته بندی اسباب و اثاثیه اهمیت بالایی نکته مهمی در هنگام اسباب کشی است. برای انجام جابجایی ماشین لباسشویی و ظرفشویی از کارتن خود دستگاه استفاده نمایید. اندازه و سایز کارتن می بایست برابر با سایز دستگاه انتخاب گردد و به همین دلیل بهتر از در صورت داشتن کارتن دستگاه از آن استفاده گردد. در صورت نداشتن کارتن دستگاه می توانید از کارتن های محکم و هم سایز با دستگاه استفاده نمایید.


بسته بندی با پلاستیک های حبابدار

استفاده از استرچ رپ یا پلاستیک های حبابدار و بسته بندی دستگاه به وسیله آن ها پیش از قرارگیری در کارتن. در صورت عدم داشتن چنین پلاستیک هایی می توان از یونولیت و یا فوم های ضد ضربه استفاده کرد. این کار سبب می شود در صورت هر گونه ضربه به کارتن در هنگام انتقال ، شدت آن کاسته و آسیب جدی به دستگاه وارد نشود.


محکم کردن پیچ های حمل دستگاه

نکته مهم بعدی نصب و محکم کردن پیچ های مخصوص حمل دستگاه است که پس از خرید دستگاه و نصب آن توسط نصاب باز شده است. انجام این کار بهتر است توسط نصاب این دستگاه ها انجام شود اما عموما این کار را پرسنل شرکت های باربری قادر به انجام می باشد.تعادل دستگاه به وسیله این پیچ ها تنظیم شده و محکم نبودن آن ها احتمال آسیب به دستگاه در هنگام اسباب کشی را به وجود می آورد.


ثابت کردن دستگاه در محل حمل

پس از حمل و قرارگیری آن در ماشین جهت انتقال که بهتر است از ماشین های حمل بار مجهز توسط شرکت باربری استفاده گردد ، می بایست در فضایی محکم شود تا در صورت تکان جابجا و آسیب نبیند.


نحوه اصولی بلند کردن دستگاه

پنل های روبرویی چنین دستگاه هایی محل مناسبی برای برداشتن دستگاه نمی باشد و امکان آسیب به دستگاه در چنین شرایطی وجود دارد.بنابراین می بایست دستگاه را از قسمت زیرین آن بلند نمایید.

شرکت باربری


عدم قرارگیری بر روی دستگاه در هنگام جابجایی

ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی وسایلی هستند که تحمل وزن افراد را بر روی خود ندارند بنابراین هنگامی که در جعبه قرار گرفت می بایست مراقب بود در هنگام قرارگیری در ماشین حمل بار به اشتباه بر روی آن ها نروید.


حمل دستگاه به وسیله دو نفر

بهترین و راحت ترین روش برای حمل و باربری وسایلی همچون ماشین لباسشویی و ظرفشویی به کارگیری دو نفر برای حمل و انتقال آن ها می باشد. یک فرد وظیفه نگهداری قسمت بالایی و فرد دیگر وظیفه گوشه های پایین آن را بر عهده خواهد گرفت.


چرخ های مخصوص حمل بار و جابجایی

استفاده از چرخ های مخصوص حمل بار برای جابجایی چنین وسایلی یکی از نکاتی است که در صورت در اختیار داشتن آن می توان فرآیند حمل بار را راحت تر انجام داد.استفاده از این وسیله علاوه بر پایین آوردن احتمال آسیب به کمر ، احتمال آسیب به دستگاه را کاهش خواهد داد.


در پایان همانطور که گفته شده ایمن ترین و بهترین راه برای اسباب کشی و حمل اسباب اثاثیه استفاده از یک شرکت باربری مناسب می باشد. اگر قصد جابجایی و اسباب کشی را دارید ، شرکت باربری تیک بار با تجربه چند ساله در زمینه خدمات اسباب کشی و بهره گیری از تجهیزات مناسب و کارگران ماهر انتخابی ایده آل برای شما عزیزان می باشد. این شرکت کلیه مراحل اسباب کشی از بسته بندی اسباب و اثاثیه تا چیدمان آن ها در محل جدید را بر عهده می گیرد و با بالاترین دقت و کمترین زمان اقدام به انجام فرآیند جابجایی می نماید.