تهران دارای محله های بسیار زیادی است و روز به روش به وسعت آن افزوده می شود. این موضوع سبب شده است به هنگام اسباب کش و جابجایی افراد دچار مشکلاتی شوند. به همین دلیل استفاده از خدمات باربری تهران یکی از مهم ترین مسائلی است که پیش از اسباب کشی می بایست به دنبال آن بود. محدوده جنت آباد تهران نیز یکی از محله های قدیمی تهران است که نیازمند ارائه خدمات باربری می باشد.


باربری جنت آباد تهران

باربری جنت آباد تهران یکی از سرویس ها و خدمات باربری غرب تهران است که توسط همکاران ما در شعبه غرب شرکت باربری تهران تیک بار انجام می شود. شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده جابجایی بار و خدمات اسباب کشی در محدوده جنت آباد تهران را به ما بسپارید. چنانچه شما در این محدوده از تهران دارای منزل ، شرکت (دولتی، نیمه دولتی و یا خصوصی) و یا دارای فروشگاه، رستوران، گالری، باشگاه ورزشی، آموزشگاه (زبان، موسیقی و یا سایر هنرها)، مطب و ... هستید می توانید کلیه خدمات باربری و اثاث کشی خود را به تیم مجرب باربری تهران تیک بار بسپارید.شرکت اتوبار تهران تیک بار دارای تجربه ای موفق و طولانی در زمینه اسباب کشی و حمل اثاثیه در منطقه جنت آباد تهران است و حاضر است در این زمینه کلیه خدمات لازم را به همشهریان گرامی ارائه دهد.


محله جنت آباد یکی از محله های غربی استان تهران است که دارای واحد های مسکونی نوساز و همچنین واحد های اداری و تجاری جدید می باشد. همین امر نیز موقعیت این منطقه را در کنار سایر مناطق تحت پوشش باربری غرب تهران، پر اهمیت تر می سازد. به همین جهت با افزایش جمعیت و همچنین تقاضا جهت اسباب کشی و خدمات باربری جنت آباد، همکاران ما همواره تلاش کرده اند تا بهترین خدمات را به همشهریان گرامی مقیم این منطقه ارائه بدهند.

باربری تهران


محدوده باربری جنت آباد:

همانطور که می دانید جنت آباد تهران یکی از مناطقی است که به دلیل وسعت زیاد از شمال به جنوب عملا به دو منطقه تقسیم بندی شده بطوری که به دلیل طول زیاد بلوار جنت آباد آن را به دو بخش بلوار جنت آباد شمالی و جنوبی تقسیم بندی می شود. به همین جهت خدمات اسباب کشی و باربری تهران در این منطقه معمولا به سه بخش مجزا تقسیم بندی می شود:

• باربری جنت آباد شمالی (نواحی شمالی این منطقه که از جاده حصارک آغاز می شود و تا بزرگراه آبشناسان ادامه می یابد)

• باربری جنت آباد مرکزی (حد فاصل بزرگراه آبشناسان تا بزرگراه همت)

• باربری جنت آباد جنوبی (که باقی مناطق و در واقع نیمه جنوبی جنت آباد تا بزرگراه کاشانی را شامل می شود)


البته همکاران ما در تمامی بخش های منطقه جنت آباد سرویس ها و خدمات لازم را جهت حمل بار و اثاث کشی به شما ارائه خواهند داد. علاوه بر این پرسنل مجرب اتوبار تیک بار با آگاهی کامل از دسترسی های این محدوده از تهران، قادر به انجام خدمات باربری شما در کوتاه ترین زمان ممکن می باشند.

باربری جنت آباد


خدمات باربری جنت آباد:

✔ کلیه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت

✔ ارسال بهترین کارگران اسباب کشی و حمل بار

✔ استفاده از ناوگانی با بهترین ماشین های حمل بار (وانت بار، کامیون های مسقف و کامیونت های درجه یک)

حمل بار به شهرستان از جنت آباد

✔ ارائه بارنامه و بیمه باربری جنت آباد

✔ اجاره انبار در تهران

✔ خدمات VIP باربری

✔ بهره گیری از پرسنل مجرب در زمینه باربری تهران


قیمت باربری جنت آباد:

همانطور که در بخش قیمت باربری تهران نیز پیشتر نوشتیم، قیمت و هزینه خدمات باربری جنت آباد و سایر مناطق تهران بسته به اینکه مشتریان گرامی ما چه مقصدی را جهت بسته بندی و حمل بار در نظر داشته باشند، چه خودروهای باربری و چه تعداد کارگر حمل بار جهت اسباب کشی نیاز داشته باشند و شرایط دیگر فرق می کند. به همین جهت شرایط مورد نظر خود را می توانید در صفحه فوق به همراه هزینه های مربوطه را بررسی و یا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید. لازم به ذکر است در باربری تهران خدماتی نظیر خدمات VIP در صورت نیاز مشتری انجام خواهد شد که امکان افزایش تعرفه با استفاده از این خدمات وجود دارد.


البته نرخ و تعرفه ها بر اساس تعرفه های پایه اعلام شده توسط اتحادیه باربری تهران است که شرکت های باربری تهران که عضو این اتحادیه هستند (از جمله شرکت خدمات اسباب کشی و باربری تهران تیک بار) ملزم به رعایت این تعرفه ها برای مشتریان خود می باشند.


در پایان به شما همشهریان گرامی در جنت آباد این مژده را می دهیم که چنانچه خواهان یک اسباب کشی آسان و بدون زحمت هستید و مایلید که بسته بندی اثاثیه منزل یا محل کار خود را به صورت دقیق و با استفاده از امکانات روز دنیا انجام شود و حمل اثاثیه و جابجایی اسباب و اثاثیه شما کاملا حرفه ای و با سرعت انجام شود، شرکت اتوبار تیک بار در کلیه مناطق تهران آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.