توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


شرکت باربری و اتوبار تهران تیک بار در راستای ارائه بهترین خدمات اسباب کشی و باربری قیطریه در خدمت شماست. اهالی محترم منطقه قیطریه تهران که قصد اسباب کشی و اثاث کشی به دیگر از این منطقه و یا سایر بخش های تهران دارید و یا نیازمند ارائه خدمات حمل بار به شهرستان از این محدوده از تهران را داشته باشید، می توانید با همکاران ما در شعبه اتوبار و باربری شمال تهران تماس و جهت رزرو خدمات باربری تهران در زمان مورد نظر خود اقدام کنید.


باربری قیطریه یکی از باربری های فعال در مناطق شمالی تهران می باشد که دارای اعتبار و نام و نشان چند ساله در این منطقه می باشد. با توجه به میزان بالای جمعیت و سکونت در این منطقه از تهران اتوبار و باربری قیطریه یکی از اساسی ترین نیاز ها در این منطقه می باشد که مستلزم ارائه جدید ترین و مجهز ترین امکانات می باشد. باربری تهران تیک بار یکی از بهترین ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار در منطقه قیطریه می باشد که با مدیریت قوی، پرسنل و نیروی متخصص خود توانسته است بسیاری از نیاز های شما ساکنین گرامی را برطرف سازد.


برخی از خدمات مورد نیاز افراد برای اسباب کشی در این محدوده:

• قصد بسته بندی و حمل اثاثیه از محدوده قیطریه به سایر نقاط تهران را دارید.

• می خواهید که بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت شما جهت جابجایی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.

• می خواهید جهت حمل بار به شهرستان از قیطریه تهران اقدام کنید.

• نگران ایمنی بار خود هستید و مایلید که حتی الامکان در این راستا برای شما بارنامه و بیمه باربری صادر شود.

• دارای لوازم شکستنی و با ارزش قابل توجهی هستید و نگران سالم رساندن آنها در طول اسباب کشی هستید.

باربری قیطریه


نگران نباشید. ما در کنار شما هستیم. باربری تهران و خدمات اتوبار قیطریه تهران تخصص ماست. همکاران ما در شعبه باربری شمال تهران با سالها تجربه در این منطقه و همچنین مناطق دیگر شمال تهران جهت ارائه خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه از قیطریه به هر یک از شهرهای دیگر کشورمان و یا بخش ها و مناطق دیگر تهران آماده هستند.


با توجه به اهمیتی که تمامی اسباب و اثاثیه و وسایل منزل برای شما دارند، همواره در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را با وجود مدیریت قوی و پرسنل با تجربه و مجرب باربری قیطریه به مشتریان و افرادی که قصد حمل وسایل خود را دارند ارائه دهیم. با توجه به چند سال تجربه ای که باربری تهران تیک بار بدست آورده است، به تمامی این اهداف دست پیدا کرده و امروزه می توانید در باربری قیطریه تمامی خدمات از جمله اجاره کانتینر در شمال تهران، حمل با به شهرستان با خاور، کامیون و وانت، بسته بندی اثاثیه منزل و اداره و... را با بهترین کیفیت ممکن و بدون هیچ عیب و نقص تجربه نمایید.

محدوده باربری قیطریه:

منطقه قیطریه تهران جزو منطقه یک شهرداری تهران است و یکی از زیباترین و پر رونق ترین مناطق شمال این شهر است. در گذشته این منطقه دارای شکارگاه، باغ ها و مراتع سرسبز بوده که حتی در بخش هایی از آن کشاورزی رواج داشته است. امروزه از فضای سبز منطقه - پارک قیطریه که یکی از معروف ترین و محبوب ترین پارک های شمال تهران است - بجا مانده است.


این منطقه امروزه شاهد ساخت و سازهای فراوان مراکز مسکونی، برج ها و ساختمان های اداری و تجاری بوده و خرید و فروش املاک در آن رونق زیادی پیدا کرده است. به همین جهت گسترش تقاضا جهت خدمات اثاث کشی و باربری تهران نیز دور از انتظار نیست.


این منطقه امروزه از سمت جنوب به بزرگراه صدر، از سمت غرب به خیابان شریعتی، از سمت شمال به خیابان های سلیمانی غربی، بلوار اندرزگو و واعظی و از سمت شرق نیز تا خیابان های سلیمی و پارس احاطه شده است. خوشبختانه با وجود بزرگراه ها و خیابان اصلی عریض و پر رفت و آمد در اطراف و یا نزدیک این منطقه ، کار تردد و عبور و مرور خودروهای حمل بار از قیطریه به نقاط دیگر آسان شده است.

باربری شمال تهران


خدمات اتوبار قیطریه:

همکاران ما به منظور برطرف ساختن هر گونه نگرانی از شما مشتریان گرامی همواره در تلاشند تا با ارائه و اجرای بهترین راهکارها در زمینه خدمات اسباب کشی و حمل بار قیطریه تهران شما را یاری نمایند. به این منظور ما:

✔ تلاش می کنیم که با محاسبه تعرفه ها بر اساس هزینه باربری تهران که بر اساس نرخ اتحادیه باربری تهران می باشد اقدام به برآورد هزینه نماییم. این هزینه ها شامل قیمت جابجایی بار بین مناطق مختلف و مسافت آن، استفاده از خودروهای باربری بزرگ یا کوچک، تعداد کارگر حمل بار مورد نیاز و... می باشد.

✔ بکارگیری نکات مهم مربوط به اسباب کشی برای سالمندان

✔ محافظت از لوازم با ارزش شما در هنگام جابجایی و اسباب کشی 

✔حمل بار به شهرستان به وانت، کامیون و یا خاور و استفاده از تجهیزات کامل جهت سالم رسیدن اثاثیه به مقصد

✔ دقت در بسته بندی اثاثیه منزل و اداره و حمل آن ها از جمله حمل جهیزیه عروس و ارائه هر گونه خدمات لازم در این زمینه

✔ بکارگیری خودرو های باربری بزرگ و کوچک مناسب حمل بار به همراه رانندگان حرفه ای

✔ استفاده از بهترین وسایل و لوازم بسته بندی جهت انتقال به محلی دیگر

✔ اجاره کانتینر در شمال تهران

✔ ارائه خدمات باربری VIP در صورت نیاز مشتریان گرامی

✔ بسته بندی و حمل اثاثیه کلیه لوازم اداری، خانگی، ورزشی به صورت دقیق و بی نقص 

✔ و...


حتی چنانچه شما نیاز به اجاره انبار و یا اجاره کانتینر در شمال تهران داشته باشید، می توانید در این زمینه هم با همکاران ما در تماس باشید و جهت اجاره انبارهای کانتینری در تهران جهت قرار دادن وسایل و لوازم منزل و یا شرکت و سازمان مورد نظر اقدام کنید.


تمامی قیمت های باربری قیطریه به صورت منصفانه و بر اساس نرخ مصوب باربری تهران تعیین می شود تا با این کار مشتریان بتوانند از عهده هزینه های حمل و نقل برایند و هیچ گونه دلواپسی از بابت هزینه های حمل و نقل نداشته باشند. شما می توانید جهت مشاوره و یا آگاهی از هزینه های باربری قیطریه و یا شیوه بسته بندی و حمل اثاثیه، روش انجام خدمات حمل بار به شهرستان و... با مشاورین ما در باربری تهران تیک بار تماس حاصل نمایید.


باربری قیطریه و اسباب کشی و اثاث کشی در تهران را با شرکت اتوبار تهران تیک بار تجربه کنید. منتظر تماس شما هستیم.