حمل بار به کشورهای اروپایی امروزه نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر جهان که مسافران و یا بازرگانان قصد ارسال بار به اروپا را دارند، رواج دارد. امروزه خدمات حمل بار به اروپا نیز همانند بسیاری از نقاط دیگر جهان از طریق دو سرویس دهی صورت می گیرد:

فریت بار به اروپا
کارگو به اروپا


در هر دو حالت ما در خدمت شما هستیم. کلیه مسافران محترم و تجار گرامی و همچنین شرکتها، موسسات، سازمان ها و ... که قصد ارسال بار به اروپا را دارند، می توانند جهت رزرو این خدمات و گذراندن مراحل اولیه اداری آن با همکاران ما در شرکت باربری تهران تیک بار تماس بگیرند. سرویس دهی ما در زمینه حمل بار به خارج از کشور، به کشورهای اروپایی با کیفیت مناسب صورت می گیرد و ضمن رعایت کلیه اصول و استانداردهای مهم در این زمینه کلیه محموله ها را به سلامت به مقصد مورد نظر شما می رسانیم. ارسال بار از ایران به اروپا از سه طریق صورت می گیرد:

حمل بار زمینی به اروپا
حمل بار دریایی به اروپا
حمل بار هوایی به اروپا


حمل بار به کشورهای اروپایی


حمل بار زمینی به اروپا:

ارسال بار بصورت زمینی به اروپا از طریق کشورهای قفقاز و یا ترکیه (در بیشتر موارد ترکیه) صورت می گیرد. البته این مسئله بستگی به مقصد و مسافت بین ایران و کشور مقصد نیز دارد. کلیه لوازم و وسایل و همچنین انواع کالاها و اجناس جهت ترانزیت و صادرات را می  توان براحتی از طریق مسیرهای زمینی به کشورهای اروپایی ارسال کرد. 
ارسال بار زمینی به اروپا از طریق خودروهای باری مجهز مانند کامیون و تریلی صورت می گیرد. حمل بار به این ترتیب از طریق جاده ها و بزرگراه های کشورهای اروپایی صورت می گیرد که البته بسته به اینکه فاصله کشور مقصد تا ایران چقدر است، مدت زمان رسیدن بار به مقصد نیز طول می کشد. 

حمل بار زمینی به کشورهای اروپایی، مزایای زیادی از لحاظ هزینه نهایی و یا مدت زمان ارسال بار دارد و ترانزیت و صادرات برخی از کالاها به کشورهای قاره اروپا، از این طریق صورت می گیرد. به همین جهت برخی از بازرگانان و یا شرکتهای تجاری این نوع خدمات را مورد استفاده قرار می دهند. 


حمل بار دریایی به اروپا:

ارسال بار از طریق دریا جهت ارسال به بسیاری از کشورها گزینه بسیار مفیدی است به ویژه برای افراد حقیقی یا حقوقی که قصد ارسال وسایل و یا اجناس حجیم با مقادیر نسبتا زیاد به مقصد را دارند. حمل بار در بندرگاه ها معمولا از طریق کانتینرهای باری به درون کشتی های باری صورت می گیرد. به ویژه در هنگام صادرات و واردات کالا میان کشورهای مختلف جهان. کشورهای اروپایی نیز از این امر مستثنی نیستند و همواره صادرات و واردات کالاهای تجاری به بندرهای کشورهای اروپایی هر روزه از طریق کشتی های بزرگ حمل بار صورت می گیرد. 

حمل و ارسال بار به این ترتیب به ویژه جهت ارسال به کشورهایی مانند انگلستان، ایرلند، کشورهای اسکاندیناوی، آلمان، هلند، بلژیک، اسپانیا، پرتقال، فرانسه، ایتالیا و ... بسیار مناسب و به صرفه است. ایمنی باربری دریایی به اروپا و هزینه های مناسب آن، امروزه کاملا برای مسافران و تجار امری محرز است و به همین جهت بسیاری از اشخاص حقیقی و یا حقوقی از این طریق جهت ارسال بار به اروپا اقدام می کنند. 


حمل بار به اروپا


حمل بار هوایی به اروپا:

باربری هوایی یا ترانزیت بار هوایی به اروپا یکی از پرطرفدارترین روش های ارسال بار به اروپاست. مخصوصا برای مسافرانی که قصد فریت بار به اروپا را دارند و یا تاجرانی که بار و محموله های باری آنها براحتی از طریق خدمات کارگو هوایی قابل حمل و نقل به اروپا می باشد. باربری و حمل و نقل هوایی به اروپا مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

سرعت بالای ارسال بار و محموله به اروپا
قیمت و تعرفه های مناسب
تعدد شرکتهای مختلف ارائه دهنده خدمات فریت بار و یا کارگو برای اروپا
قابلیت پیگیری از طریق دفاتر فرودگاه ها


به دلایل نام برده بسیاری از مسافران و برخی از شرکتهای بازرگانی و یا غیر بازرگانی که قصد استفاده از خدمات حمل بار به کشورهای اروپایی را دارند، از خدمات هوایی بار استفاده می کنند. 


البته در نهایت اینکه کدام روش جهت ارسال بار به اروپا انتخاب شود مسئله ایست که وابسته به شرایط مختلفی است از جمله: دیدگاه های خود شخص (مسافر و یا تجار محترم)، هزینه ای که قادر به پرداخت به آن هستند، و همچنین مدت زمانی که می خواهند بار آنها به مقصد برسد. 


شرکت باربری تهران تیک بار با سالها تجربه در زمینه کلیه خدمات حمل بار به اروپا در خدمت شماست.