توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


یکی از مناطق شمالی تهران که دارای قدمت طولانی است، محله هروی می باشد. نیاز به شرکت های باربری تهران برای افرادی که در این منطقه سکونت دارند و یا دفاتر و شرکت های آن ها در محدوده هروی واقع است، جهت اسباب کشی زیاد بوده و به همین دلیل وجود شعبات باربری شمال تهران در این مکان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بنابراین اتوبار تیک بار با توجه به این موضوع در باربری شمال تهران خود اقدام به اختصاص دادن باربری هروی برای این محدوده کرده است.


خدمات باربری هروی

باربری هروی خدمات مختلفی را برای مشتریان خود ارائه می دهد که از جمله مهم ترین خدمات باربری تهران در این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

✔ کلیه خدمات اسباب کشی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه

✔ بسته بندی اثاثیه منزل یا ادارات با جدید ترین متد روز دنیا و با استفاده از مجهز ترین ابزارها

✔ حمل بار به شهرستان از محدوده هروی

✔ اجاره انبار در تهران برای انبار کردن موقت اسباب و اثاثیه

✔ ارائه بیمه نامه باربری

✔ خدمات VIP در صورت نیاز مشتری

✔ بهره گیری از کارکنان و رانندگان مجرب در زمینه حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه

حمل بار به خارج از کشور توسط باربری تهران تیک بار

✔ و...

باربری هروی


ما در باربری شمال تهران دائما در تلاش هستیم تا خدمات باربری را به بهترین شکل ممکن برای آسایش رفاه مشتریان به انجام رسانیم تا خدمات ما بتواند بخش کوچکی از نیاز مشتریان در زمینه اسباب کشی و خمل اثاثیه را برطرف نماییم.


محدوده باربری هروی

محله هروی در بین دو بزرگراه صیاد شیرازی (از غرب) و بزرگراه امام علی (از شرق) محصور شده است که در غرب و شمال غرب این محله ، محدوده پاسداران قرار دارد که شما عزیزان چنانچه در محدوده پاسداران سکونت دارید و قصد اسباب کشی دارید می توانید از باربری پاسداران که این شعبه هم جز باربری شمال تهران تیک بار می باشد، استفاده نمایید.


علاوه بر این، محله هروی از شمال به بزرگراه صدر و از جنوب به محله مبارک آباد و بزرگراه زین الدین ختم می گردد. تمامی محدوده ی گفته شده شامل باربری هروی می باشد که جهت حمل اثاثیه و اسباب کشی می توانید با کارشناسان باربری شمال تهران تماس حاصل نمایید.


میدان هروی معروف ترین نقطه در این محل می باشد که با توجه به مراکز و دفاتر موجود در این منطقه ازدحام و شلوغی در ساعات پایانی کار نیز بیشتر می شود. تیم ماهر باربری تهران تیک بار با توجه به آشنایی کامل با این محدوده قادر به جابجایی اسباب و اثاثیه شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. اگر قصد اسباب کشی از محدوده هروی به سایر نقاط تهران را داشته باشید، با توجه به اطلاعات دقیقی که کارکنان باربری تهران تیک بار از این محدوده و خیابان ها و دسترسی های آن دارند، قادر به حمل اثاثیه شما در کوتاه ترین زمان ممکن می باشند.


خدمات بسته بندی باربری هروی

یکی از برجسته ترین خدمات باربری شمال تهران، خدمات بسته بندی با استفاده از بروز ترین متد های دنیا می باشد. در باربری هروی متخصصین باربری تهران تیک بار تمامی اسباب و وسایل شما را با جدید ترین شیوه های بسته بندی اثاثیه از جمله استرچ رپ و یا کارتن ها محکم در ابعاد مختلف بسته بندی می نمایند. انجام خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات در باربری تهران به منظور عدم هرگونه آسیب در هنگام حمل و نقل اسباب و اثاثیه مشتریان صورت می گیرد تا مشتریان با خیال راحت بتوانند وسایل خود را جابجا نمایند.

باربری شمال تهران


حمل و نقل اسباب و اثاثیه در باربری هروی

تمامی اسباب و اثاثیه پس از انجام بسته بندی به وسیله کارکنان مجرب تیم باربری تهران تیک بار آماده حمل خواهد شد. در باربری هروی امکان حمل بار به شهرستان وجود دارد که مشتریان در صورت نیاز می توانند از این خدمات باربری استفاده نمایند. حمل اسباب و اثاثیه در باربری شمال تهران با استفاده از انواع ماشین های باربری از جمله وانت ، کامیونت ، کامیون و... صورت خواهد گرفت که بر اساس حجم اسباب و وسایل ، اندازه ماشین حمل بار متغیر است. چنانچه میزان بار مشتریان زیاد باشد تعداد ماشین حمل بار بیشتری جهت جابجایی نیاز می باشد که امکان افزایش هزینه باربری در این صورت وجود دارد.


هزینه باربری هروی چقدر است؟

باربری هروی به عنوان زیر مجموعه باربری شمال تهران شرکت تیک بار تمامی هزینه های باربری را بر اساس قیمت مصوب اتحادیه باربری محاسبه می نماید. بنابراین هزینه باربری هروی و یا سایر خدمات باربری تهران دارای قیمت تصویب شده می باشد و شما عزیزان می توانید با خیال راحت نسبت به هزینه باربری اسباب و اثاثیه خود را به تیم مجرب تیک بار بسپارید.


برخی خدمات باربری مانند خدمات VIP ، افزایش تعداد کارگر حمل بار یا ماشین باربری و... شامل هزینه اضافی می باشد که در صورت نیاز مشتریان می توانند از آن ها استفاده نمایند.


شرکت تیک بار ارائه دهنده بهترین خدمات باربری تهران با شعب متعدد می باشد. جهت مشاوره و یا برآورد هزینه باربری هروی و یا سایر مناطق باربری شمال تهران می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.