توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق که جز زیر مجموعه مناطق تهران به شمار می رود لواسان می باشد. لواسان به دلیل دوری از ازدحام و آلودگی شهر تهران به عنوان بهترین منطقه جهت زندگی در شمال تهران محسوب می شود که به دلیل فاصله نزدیکی که با شهر تهران دارد گزینه مناسبی برای بسیاری از افراد محسوب می گردد. باربری شمال تهران تیک بار با علمی که نسبت به این منطقه دارد توانسته است باربری لواسان را به عنوان زیر مجموعه این باربری راه اندازی کرده تا افرادی که قصد نقل مکان و اسباب کشی از لواسان را دارند با خیالی راحت اسباب و اثاثیه خود را به ما بسپارند تا با ایمن ترین تجهیزات و با سرعتی بالا به وسیله تیم تیک بار امکان جابجایی فراهم گردد.


شما عزیزان اگر قصد نقل مکان از لواسان به سایر مناطق تهران را داشته باشید می توانید تنها با یک تماس از مشاوره ما بهره مند گردید و همچنین چنانچه در خصوص هزینه باربری لواسان سوالاتی داشته باشید می توانید با باربری شمال تهران در ارتباط باشید.

باربری شمال تهران


خدمات باربری لواسان

برخی از مهم ترین خدمات باربری شمال تهران عبارتند از:

✔ انجام تمامی خدمات باربری به وسیله تیم متخصص

✔ بسته بندی اسباب و اثاثیه با استفاده از بروزترین متد ها

✔ بهره گیری از کرگر حمل بار توانمند و متخصص

✔ ارائه خدمات VIP باربری به مشتریان

✔ ارائه بیمه نامه باربری

حمل بار به شهرستان

✔ حمل بار به خارج از کشور

✔ اجاره انبار در تهران جهت انبار کردن وسایل به صورت موقت

✔ انجام مشاوره های لازم در خصوص نیاز مشتری در ارتباط با هزینه باربری شمال تهران و...

✔ و...


کلیه خدمات ارائه شده توسط باربری لواسان تیک بار با بهترین تجهیزات و کارگران مجرب انجام خواهد گرفت تا خیال مشتریان از بابت سلامت اسباب و اثاثیه خود در حین جابجایی راحت باشد.


محدوده باربری لواسان

لواسان یکی از شهرهای زیر مجموعه شمیرانات که بخشی از تهران است می باشد. مساحت منطقه لواسان در حدود 70 کیلومتر مربع می باشد که در این بخش حدود 20 هزار نفر سکونت دارند . به دلیل جمعیت زیادی که امروزه در محدوده لواسان ساکن هستند باربری لواسان مهم ترین یکی از مهم ترین نیاز ها در این منتطقه جهت اسباب کشی محسوب می گردد.


دسترسی به این محدوده از تهران به وسیله جاده لشگرک ، بزرگراه ارتش (جاده سوهانک) و یا جاده تلو صورت می گیرد و این بخش از تهران در محدوده شمال شرق تهران واقع شده است. آب وهوای این منطقه به دلیل کوهستانی بودن و قرارگیری لواسان در کوهستان سرد بوده که در تابستان ها آب و هوای بسیار معتدل و مناسبی خواهد داشت.


باربری لواسان جهت باربری اسباب و اثاثیه شما عموما از جاده تلو استفاده خواهد نمود. علت این امر شیب های تند و زیاد جاده لشگرک می باشد که ممکن است جهت باربری کمی خطرناک باشد. باربری شمال تهران با اشراف کامل به جاده های لواسان و همچنین آشنایی کامل به منطقه لواسان در کوتاه ترین زمان ممکن اسباب و اثاثیه شما را جا به جا خواهد نمود.


باربری شمال تهران تیک بار با سال ها تجربه ارزشمندی که در زمینه باربری در اختیار دارد این امکان را به مشتریان خود خواهد داد که با خیالی آسوده انجام فرآیند اسباب کشی خود را که برای بسیاری از افراد ممکن است دشوار باشد به آن ها سپرده تا در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت خدمات باربری را انجام دهند.

باربری لواسان


خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه باربری لواسان

یکی از خدماتی که به صورت کاملا دقیق می بایست جهت عدم صدمه به اسباب و اثایه صورت گیرد ، خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه می باشد. این امر در باربری لواسان به صورت کاملا دقیق و با استفاده از تجهیزات این کار مانند انواع و اقسام جعبه ها با ابعاد و ضخامت های مختلف و یا استرچ رپ ها انجام می شود. کارگران مجرب تیک بار تجربه چند ساله ی خود را در زمینه بسته بندی و حمل بار به شما عزیزان ارائه خواهند داد تا کیفیت باربری شمال تهران را با چشم خود از نزدیک مشاهده نمایید.


هزینه باربری لواسان

باربری تیک بار بر این امر اعتقاد دارد که تمامی هزینه ها می بایست بر طبق نرخ اتحادیه باربری انجام گیرد. هزینه باربری لواسان و یا قیمت و هزینه باربری تهران را می توانید تنها با یک تماس با ما مطلع شوید. قیمت باربری لواسان همانند سایر باربری شمال تهران ممکن است به دلیل نیاز مشتری شامل تغییرات شود. این تغییرات بر اساس خدمات بیشتری است که احتمال دارد مشتری خواستار آن باشد. به طور مثال افزایش تعداد ماشین حمل بار و... در هزینه باربری تاثیرخواهد داشت.


در پایان چنانچه قصد انجام باربری از لواسان به سایر مناطق تهران ، شهرستان ها و یا خارج از کشور را داشته باشید می توانید تمامی امور را به تیم متخصص شرکت تیک بار سپرده تا با خیالی آسوده فرآیند اسباب کشی برای شما عزیزان صورت گیرد.