توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


یکی از محله های قدیمی و زیبای واقع در شمال شرق استان تهران محله آجودانیه می باشد.آجودانیه جز شهرستان شمیرانات و منطقه یک شهرداری تهران می باشد. چنانچه اهالی این منطقه از تهران هستید و قصد استفاده از خدمات اتوبار تهران را دارید می توانید با باربری آجودانیه تهران که زیر مجموعه باربری شمال تهران می باشد تماس گرفته و از همکاران ما جهت خدمات اسباب کشی مشاوره هابی لازم را بگیرید و یا جهت خدمات اسباب کشی اقدام به رزرو نمایید.


محدوده باربری آجودانیه تهران:

آجودانیه همانطور که گفته شد در قسمت شمال شرقی تهران واقع شده است.محدوده بباربری آجودانیه تهران از سمت شمال به منطقه داراباد ، از غرب به منطقه نیاوران و از جنوب و شرق به محله اقدسیه محدود می شود.امروزه مراکز تجاری و ادارات بسیاری در این محدوده ساخته شده است که ترافیک این منطقه از تهران را بیشتر از قبل کرده است.به همین دلیل نیاز به افرادی آشنا به این منطقه جهت جابجایی و حمل بار می باشد تا انجام امور باربری با سرعت بیشتری انجام گیرد. باربری آجودانیه تهران با سابقه طولانی خود و در اختیار داشتند رانندگان آشنا به این منطقه در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به جابجایی اسباب و اثاثیه شما از این منطقه از تهران خواهند کرد.


خدمات باربری آجودانیه تهران:

کلیه خدمات باربری تیک بار و باربری آجودانیه تهران برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی ساکن در این منطقه قابل انجام می باشد.شرکت ها دفاتر و یا افرادی که قصد جابجایی و حمل بار به شهرستان و یا سایر نقاط تهران را از این منطقه دارند می توانند از تمامی خدمات اسباب کشی اتوبار تیک بار بهره مند گردند. اتوبار شمال تهران شرکت تیک بارهمواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهد.


اتوبار آجودانیه تهران آماده است تا کلیه سرویس های لازم را در زمینه اسباب کشی (از جمله بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت، جابجایی و حمل و نقل آنها) ارائه دهد. ما کلیه نیازهای مشتریان خود را درک می کنیم و از دیدگاه ها و نقطه نظرهای آنها در جهت رشد و پیشبرد اهداف خود که همان خدمات رسانی هر چه بهتر به اهالی این منطقه و همچنین مناطق دیگر تهران در زمینه اثاث کشی و حمل بار است، استفاده می کنیم.


خدمات باربری آجودانیه تهران عبارتند از:

• ارائه خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه با بهترین ابزار ها و بروز ترین متد ها

• استفاده از مجهز ترین خدمات باربری و ماشین های حمل بار

• ارائه بیمه نامه باربری

• اجاره انبار در تهران برای انبار کردن موقتی اسباب و اثاثیه

• برخورداری از کارگران مجرب جهت حمل ، بسته بندی و جابجایی اسباب و اثاثیه

• به صرفه بودن قیمت و هزینه های باربری در اتوبار آجودانیه تهران

• سرعت و دقت بالا در اجرای امور محوله

• و...


اتوبار و باربری آجودانیه تهران


تمامی موارد ذکر شده بالا جهت اسباب کشی آسان و آسودگی خیال مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است تا بتوانند با خیالی راحت اقدام به انجام اسباب کشی نمایند.


هزینه باربری آجودانیه تهران:

تمامی قیمت ها و هزینه های باربری آجودانیه تهران بر اساس نرخ مصوب اتحادیه باربری محاسبه می شود. برخی از تغییر قیمت ها ممکن است به علت عرضه خدمات افزوده بر سایر خدمات مانند تعداد بیشتر ماشین های باربری ، تعداد بیشتر کارتن های استفاده شده جهت جابجایی و یا استفاده از تعداد کارگر بیشتر جهت سرعت بخشیدن به انجام فرآیند اسباب کشی می باشد. اما این نکته را باید در نظر گرفت که باربری آجودانیه تهران تمامی قیمت ها را به صورت منصفانه محاسبه کرده تا همواره مشتریان خود را راضی نگه دارد.


رزرو اتوبار آجودانیه تهران:

جهت رزرو خدمات اسباب کشی آجودانیه تهران می توانید در اغلب اوقات سال با همکاران ما تماس بگیرید و در صورتی که پیش از اثاث کشی و باربری آجودانیه سئوالی در رابطه با خدمات ما داشتید، با همکاران ما مطرح کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.


برخی نکات که نیازمند انجام آن ها پیش از اسباب کشی می باشد عبارتند از:

• مطمئن شوید از اینکه در مکان جدید (یعنی منزل جدید و یا دفتر کار جدید شما) همه چیز جهت جابجایی وسایل و لوازم به آنجا، آماده است.

• وسایل و لوازم مورد نیاز خود را از قبل جهت بسته بندی و حمل بار آماده کنید.

• اگر مقصد شما شهرهای دیگر کشورمان است و قصد اثاث کشی و حمل بار به شهرستان را دارید، از قبل هماهنگی های لازم در زمینه آماده سازی محل جدید را انجام دهید و خودتان نیز آماده سفر به شهر مورد نظر را نیز داشته باشید.

• از قبل اعضای خانواده، همکاران و یا سایر اعضای بلندمرتبه محل کار خود (سازمان، شرکت، فروشگاه و غیره) را از اسباب کشی و زمان بندی آن بطور دقیق آگاه کنید.

• وسایل شکستنی و یا مهم و با ارزش را از سایر وسایل جدا کنید.

• پیش از شروع خدمات باربری آجودانیه و اثاث کشی، کل محتوای یخچال و فریزر را خالی کنید.

• در صورتی که افراد مسن همراه خانواده شما زندگی می کنند، بهنکات اسباب کشی برای افراد مسنتوجه کنید.


شما می توانید جهت ارتباط بیشتر ، مشاوره و یا رزرو نمودن خدمات باربری با اتوبار شمال تهران باربری تیک بار تماس حال نمایید و از تمامی خدمات این شرکت بهره مند گردید.