توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


ازگل یکی از محله های قدیمی در محدوده شمال تهران می باشد که با توجه به قدیمی بودن این منطقه بافت شهری منحصر به فردی دارد. در این محدوده از شهر تهران ساکنین بسیاری مشغول به زندگی هستند که هریک از آن ها جهت اسباب کشی از این محل به محلی دیگر نیازمند شرکت باربری ایده آلی می باشند. باربری ازگل یکی از بهترین زیر مجموعه های باربری شمال تهران شرکت تیک بار محسوب می شود که با مدریت قوی و کارآمد آماده ارائه کلیه خدمات تهران به هموطنان گرامی می باشد.


همانند تمامی شغل و مهارت های امروزی، باربری و حمل بار نیازمند مهارت های خاصی می باشد که در صورت عدم وجود آن ها ممکن است خسارات جبران ناپذیری به اسباب و اثاثیه افراد وارد شود. ما با توجه به اهمیت این موضوع واجب می دانیم که در باربری ازگل از متخصصین افراد چه از راننده چه از کارگر حمل بار و یا مدیریت قدرتمند استفاده نموده تا حداکثر کارایی و بالاترین میزان رضایت را در باربری شمال تهران برای شما عزیزان ایجاد نماییم. بنابراین شما عزیزان با انتخاب شرکت تیک بار و اتوبار شمال تهران این مجموعه می توانید بهترین شیوه بسته بندی و حمل اثاثیه را تجربه نمایید.

باربری ازگل


خدمات باربری ازگل در شرکت باربری شمال تهران تیک بار:

✔ کلیه خدمات اسباب کشی با بروزترین امکانات

✔ حمل و نقل کلیه اسباب و اثاثیه منزل و ادارات و...

حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون

✔ حمل بار به شهرستان با وانت برای جابجایی اسباب و اثاثیه با حجم کمتر

✔ حمل بار به خارج از کشور

✔ خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و یا ادارات

✔ اجاره انبار در تهران

✔ ارائه خدمات VIP اتوبار شمال تهران

✔ ارائه بارنامه و بیمه نامه باربری

✔ و...


باربری ازگل یکی از بهترین شرکت های اتوبار تمامی خدمات باربری تهران را برای شما عزیزان میسر خواهد نمود. تمامی خدمات ارائه شده در باربری شمال تهران بر اساس جدیدترین امکانات و تجهیزات و همچنین بروز ترین روش ها انجام می شوند. شرکت باربری تیک بار با ایجاد شعبه باربری ازگل توانسته است تمامی نیازهای همشهریان را در این منطقه از تهران از نظر جابجایی وسایل، بسته بندی و حمل اثاثیه، حمل بار به شهرستان و... برطرف نماید. جهت آگاهی از خدمات و هزینه باربری اتوبار شمال تهران و محدوده ازگل می توانید با شرکت باربری تهران تیک بار در ارتباط باشید.


محدوده باربری ازگل

ازگل یکی از محله های شمال و شمال شرق تهران می باشد که از نظر مسکونی جمعیت ساکنین آن زیاد است و بیشتر محدوده را ساختمان های مسکونی با تعداد واحد های زیاد احاطه کرده است. با توجه به تعداد طبقات زیاد و وجود ساختمان هایی از این دست، انجام خدمات باربری تهران در این محدوده می بایست با توجه و دقت بیشتری انجام شوده تا از هرگونه آسیب و حادثه جلوگیری به عمل آید. این منطقه از شرق به محله اقدسیه ، از شمال به بزرگراه ارتش ، از جنوب به بزرگراه بابایی و از غرب به بزرگراه امام علی محدود می شود.


وسعت محله ازگل به نسبت زیاد می باشد و به همین دلیل نیاز یک شعبه مجزا از باربری شمال تهران در ابن محله بسیار زیاد می باشد. باربری ازگل توانسته سهم زیادی از باربری این محدوده را بر عهده گرفته و با تجربه چندین ساله خود در اتوبار شمال تهران آماده ارائه تمامی خدمات باربری به شما عزیزان در این محله باشد.


حمل بار به شهرستان در باربری ازگل

چنانچه قصد عزیمت و نقل مکان به سایر شهرستان های کشور را داشته باشید می توانید از خدمات حمل بار به شهرستان باربری ازگل و مزایای متعدد آن برخوردار شوید. باربری شمال تهران و به کار گیری ماهرترین رانندگان این اطمینان را به شما می دهد که کلیه اسباب و اثاثیه شما بدون کوچکترین آسیب به مقصد مورد نظر برسد. از خدماتی که شرکت می تواند به مشتریان ارائه دهد، حمل بار به شهرستان با خاور کامیون (جهت جابجایی اسباب و اثاثیه با حجم زیاد) و یا حمل بار به شهرستان با وانت (جابجایی اساب و اثاثیه با حجم کم) می باشد.

باربری شمال تهران


بسته بندی اسباب و اثاثیه در باربری ازگل

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و اداره باربری ازگل و در مجموع باربری تهران در شرکت تیک بار با استفاده از مجهز ترین امکانات و ابزار و وسایل و همچنین تیمی وارد به امور بسته بندی انجام خواهد گرفت تا کمترین آسیب به وسایل و اسباب و اثاثیه گران بهای شما عزیزان وارد شود. بسته بندی و حمل اثاثیه با آخرین تکنیک های روز دنیا انجام می گیرد و از وسایلی مانند استرچ رپ ها ، جعبه های محکم در ابعاد و اندازه های مختلف و... در اتوبار شمال تهران مجموعه تیک بار استفاده می شود.


اجاره کانتینر در شمال تهران و محدوده ازگل

اگر قصد انبار کردن موقف اسباب و اثاثیه خود و اجاره انبار در تهران یا محدوده ازگل تهران را داشته باشید می توانید با اجاره کانتینر در شمال تهران توسط شرکت باربری تهران تیک بار تمامی اسباب و اثاثیه خود را با خیالی آسوده نزد شرکت انبار نمایید. ما در تمامی محله های تهران اقدام به ایجاد انبارهای کانتینری و یا سوله های موقوت نموده ایم تا خدمات اجاره کانتینر در شمال تهران و سایر محدوده ها برای شما عزیزان امکان پذیر باشد.


هزینه باربری ازگل

باربری ازگل همانند سایر شرکت های اتوبار شمال تهران در مجموعه تیک بار تمام هزینه های دریافتی را بر مبنای تعرفه های اتحادیه باربری تهران احتساب می نماید و هزینه باربری تهران در این مجموعه دارای نرخ تصویب شده می باشد. این قول را به شما خواهیم داد تا با رعایت این دستورالعمل به مشتریان خود احترام بگذاریم و از درخواست هرگونه مبلغ غیر متعارف پرهیز نمایی.. جهت اطلاع از هزینه باربری شمال تهران و محله ازگل و یا سایر هزینه های باربری در مناطق مختلف را می توانید با کارشناسان شرکت تیک بار در ارتباط باشید.


نکته مهمی که در تعیین هزینه باربری وجود دارد این است که ممکن است در قیمت بر اساس نیاز مشتری تغییراتی به وجود بیاید. به طور مثال تعداد نفرات کارگر اضافه جهت حمل بار، استفاده از خدمات VIP ، تعداد طبقات جهت جابجایی اسباب و اثاثیه، انجام حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون یا وانت، افزایش تعداد ماشین های حمل بار و... همگی در هزینه باربری شمال تهران تاثیرگذار خواهد بود.


شرکت تیک بار با در اختیار داشتن کادری مجرب و سابقه طولانی مدت در زمینه حمل اسباب و اثاثیه منازل ، ادارات و شرکت ها به سایر مناطق تهران ، شهرستان و حتی خارج کشور یکی از ارکان مهم در زمینه خدمات باربری تهران می باشد که می تواند گامی موثر در زمینه باربری برای مشتریان گرامی بردارد. چنانچه در مناطق شمالی تهران و یا محدوده ازگل سکونت دارید می توانید با اتوبار شمال تهران مجموعه تیک بار تماس حاصل نمایید تا مشاوره های لازم جهت انجام یک اسباب کشی آسان و بدون دردسر را به شما ارائه گردد.