توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


محله نارمک یکی از قدیمی ترین محله های تهران است که در قسمت شرقی تهران واقع شده است. نارمک از گذشته تاکنون محل سکونت بسیاری از افراد بوده و امروزه جمعیتی زیادی از نظر مسکونی و یا اداری تجاری در این منطقه می باشند. به همین علت است که باربری نارمک نقش خطیری در انجام خدمات باربری تهران در این محله دارد. محله های نارمک ، تهرانپارس ، پیروزی و... همگی جز مناطق شرقی تهران و باربری این مناطق تحت پوشش باربری شرق تهران می باشد.


اتوبار تیک بار با توجه به اهمیت این منطقه و همچنین نیاز مشتریان گرامی به جهت انجام خدمات حمل بار و اسباب کشی خدمات گوناگونی را تحت باربری شرق تهران به عزیزان ارائه می دهد تا با خیالی راحت اقدام به اسباب کشی نمایند. برخی از خدمات باربری نارمک عبارتند از:


✔انجام خدمات بسته بندی اثاثیه منزل به وسیله تیم باربری نارمک

✔ حمل و جابجایی بار و لوازم خانه ، اداره ، فروشگاه و... به وسیله کارگران حمل بار زبده و همچنین بهره گیری از انواع ماشین حمل بار

✔ صدور بارنامه و بیمه باربری برای مشتریان

✔ اجاره انبار در تهران

✔ انجام مشاوره های مورد نیاز جهت اسباب کشی به مشتریان

✔ انجام خدمات VIP مانند چیدن اسباب ها و... در باربری نارمک

✔ حمل بار به شهرستان و یا خارج از کشور توسط باربری تهران تیک بار

✔ و...

باربری نارمک

تمامی خدماتی که در باربری نارمک معرفی گردید با بهره گیری از کارگران ماهر و کادری مجرب انجام می گیرد تا یکی از سخت ترین کارها در طول زندگی هر فرد یعنی اسباب کشی برای افراد به خاطره ای شیرین مبدل گردد. تیم باربری شرق تهران با سال ها تجربه در زمینه حمل بار مشتریان گرامی آماده ارائه بهترین خدمات باربری تهران به شما عزیزان می باشد.


حال که با خدمات اسباب کشی نارمک آشنا شدید کمی درباره بعضی از خدمات باربری شرق تهران با شما صحبت خواهیم نمود.


بسته بندی اسباب و اثاثیه در باربری نارمک

با توجه به امکانات به روز ، تجهیزات کامل و کارگران مجرب باربری نارمک ، خدمات بسته بندی اثاثیه منزل به صورت اصولی و در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان انجام خواهد گرفت. انجام خدمات بسته بندی اثاثیه باربری شرق تهران به گونه ای است که مشتریان می توانند با خیالی آسوده تمامی وسایل خود را به دست آن ها سپرده تا با انجام این کار کمترین آسیب در هنگام حمل و جابجایی به وسایل و یا محیط برسد. استفاده از کارتن های محکم و مقاوم در برابر اجسام سنگین و همچنین بسته بندی اسباب و اثاثیه به وسیله استرچ رپ ها این امکان را فراهم می نماید تا شما عزیزان در باربری نارمک آسوده خاطر اقدام به اسباب کشی نمایید. به طور کلی بسته بندی اثاثیه یکی از مهم ترین خدمات باربری تهران می باشد که نحوه انجام اصولی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.


خدمات VIP باربری نارمک

برخی خدمات تیم باربری شرق تهران جهت رفاه بیشتر مشتریان و در صورت نیاز انجام می گیرد که برخی از این خدمات عبارتند از: انجام چیدمان اسباب و اثاثیه پس از جابجایی ، انجام اسباب کشی به وسیله تعداد بیشتر کارگر جهت سرعت دادن به اسباب کشی ، حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه گران قیمت با بسته بندی مخصوص و... از جمله خدمات VIP باربری نارمک می باشد. نکته مهمی که می بایست مد نظر قرار داد این است که هزینه باربری نارمک در صورت استفاده از این خدمات بیشتر خواهد شد. باربری تهران تیک بار آماده حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه گران قیمت شما به بهترین شکل ممکن می باشد.

باربری شرق تهران


حمل بار به شهرستان و حمل بار به خارج از کشور

یکی از مهم ترین نیاز های مشتریان گرامی حمل بار به شهرستان ها و یا حتی به خارج از کشور می باشد. باربری نارمک مفتخر است که اسباب و اثاثیه شما را به سرتاسر نقاط ایران حمل نماید و انجام این کار با بالاترین امنیت و کمترین زمان ممکن انجام خواهد گرفت. همچنین چنانچه قصد حمل بار به خارج از کشور را داشته باشید، تیم باربری تهران تیک بار خیال شما را از انجام این امر راحت می نماید.


محدوده باربری نارمک

همانطور که می دانید محله نارمک در شرق تهران واقع شده است و باربری نارمک کلیه خدمات این محله و همچنین محله های اطراف آن را بر عهده دارد. به جز باربری نارمک ، باربری تهرانپارس ، باربری حکیمیه ، باربری پیروزی و... که زیر مجموعه باربری شرق تهران محسوب می شوند، آماده ارائه خدمات حمل بار به مشتریان گرامی می باشند. محدوده باربری نارمک از شرق به اتوبان باقری ، از شمال به اتوبان زین الدین ، از غرب به خیابان هنگام و از جنوب به اتوبان رسالت ( شهید قاسم سلیمانی) محدود می شود. باربری نارمک با در اختیار داشتن رانندگانی آشنا به محله نارمک و خیابان های آن تمامی امور حمل و نقل در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما عزیزان میسر خواهد نمود. یکی از مهم ترین و اساسی ترین مسائل در باربری تهران آشنایی به دسترسی ها و خیابان ها می باشد تا اسباب کشی با سرعت بالا انجام گیرد.


هزینه باربری نارمک

در خصوص قیمت باربری می بایست به اطلاع شما عزیزان برسانیم که هزینه باربری نارمک و یا سایر مناطق تحت پوشش باربری شرق تهران بر اساس نرخ مصوب اتجادیه باربری می باشد و شما مشتریان گرامی با خیالی آسوده می توانید اقدام به حمل بار با باربری تیک بار نمایید. چنانچه قصد اطلاع از هزینه باربری نارمک را دارید می توانید با کارشناسان تیک بار تماس حاصل نمایید.


در پایان به اطلاع شما عزیزان می رسانیم اتوبار تیک بار با سال ها تجربه در زمینه اسباب کشی و همچنین رضایت مشتریان گذشته یکی از بهترین شرکت ها در زمینه باربری تهران و باربری شرق تهران بوده و این اطمینان را به شما خواهیم داد با تعهدی که نسبت به کار خود داریم لبخند رضایت را پس از انجام اسباب کشی به روی لبهایتان بیاوریم. هدف ما رضایت مشتریان گرامی می باشد.